открытый лекторий о кино «свет»

СВЕТ || Late Night Show c Ярославом Лодыгиным

SVET. TV version (s2e08). Final. Структура и значение для общества американских вечерних телешоу. Почему Джон Стюарт, Дэвид Леттерман, Джимми Киммел и Джимми Фэллон — самые влиятельные люди Америки? Откуда это взялось и к чему пришло? — Лектор: Ярослав Лодыгин Радиоведущий,

/ Ваш отзыв

СВЕТ || Late Night Show c Ярославом Лодыгиным

SVET. TV version (s2e08). Final. Структура и значение для общества американских вечерних телешоу. Почему Джон Стюарт, Дэвид Леттерман, Джимми Киммел и Джимми Фэллон — самые влиятельные люди Америки? Откуда это взялось и к чему пришло? — Лектор: Ярослав Лодыгин Радиоведущий,

/ Ваш отзыв

СВЕТ || У белых нет чувства юмора

SVET. TV version (s2e07) Как Эдди Мерфи, Крис Рок и Ричард Прайор покорили сцену, телевидение и мир. Белые комики — это чушь. Когда они просыпаются утром — у них нет эрекции: накануне они выкурили слишком много сигарет и прочитали слишком

/ Ваш отзыв

СВЕТ || У белых нет чувства юмора

SVET. TV version (s2e07) Как Эдди Мерфи, Крис Рок и Ричард Прайор покорили сцену, телевидение и мир. Белые комики — это чушь. Когда они просыпаются утром — у них нет эрекции: накануне они выкурили слишком много сигарет и прочитали слишком

/ Ваш отзыв

СВЕТ II Ничего святого!

SVET. TV version (s2e06) Канали мультиків і вичленування дорослого сегменту: Cartoon Network і Adult Swim. Соціальна критика і іронія для дорослих в Simpsons. Територія табу і мультсеріал швидкого соціально публіцистичного реагування в South Park. Скетч надругання і хуліганство Робоципа. Феномен

/ Ваш отзыв

СВЕТ II Ничего святого!

SVET. TV version (s2e06) Канали мультиків і вичленування дорослого сегменту: Cartoon Network і Adult Swim. Соціальна критика і іронія для дорослих в Simpsons. Територія табу і мультсеріал швидкого соціально публіцистичного реагування в South Park. Скетч надругання і хуліганство Робоципа. Феномен

/ Ваш отзыв

СВЕТ II You’re watching a Big Brother

SVET. TV version (s2e05) Від прихованої камери до стрінгера: як реаліті-шоу та реальне телебачення змінили кінематограф? Хто такий Peeping Tom? Чому «Великого брата» направду звати інакше? Що таке EDtv та як вирватись зі свого власного «Шоу Трумана»? Як кінематограф відреагував

/ Ваш отзыв

СВЕТ II You’re watching a Big Brother

SVET. TV version (s2e05) Від прихованої камери до стрінгера: як реаліті-шоу та реальне телебачення змінили кінематограф? Хто такий Peeping Tom? Чому «Великого брата» направду звати інакше? Що таке EDtv та як вирватись зі свого власного «Шоу Трумана»? Як кінематограф відреагував

/ Ваш отзыв

СВЕТ II And Now for Something Completely Different

SVET. TV version (s2e04) — Лектор: Максим Карповець Культуролог, філософ, літературний оглядач в Часопис КРИТИКА — Journal KRYTYKA, кінокритик в інтернет-журналі про авторське кіно Cineticle Art-cinema, викладач Національного університету «Острозька академія». — Вхід на лекцію вільний за попередньою реєстрацією на курс

/ Ваш отзыв

СВЕТ II And Now for Something Completely Different

SVET. TV version (s2e04) — Лектор: Максим Карповець Культуролог, філософ, літературний оглядач в Часопис КРИТИКА — Journal KRYTYKA, кінокритик в інтернет-журналі про авторське кіно Cineticle Art-cinema, викладач Національного університету «Острозька академія». — Вхід на лекцію вільний за попередньою реєстрацією на курс

/ Ваш отзыв

СВЕТ II Слепые прозреют только в америке

SVET. TV version (s2e03) Серіали, як форма публічної дискусії, їх можливість встпуати в полеміку з реальними подіями, політиками і реальністю загалом. Серіал як останній оплот правди в поєднанні з художнім переосмисленням оточуючої реальності. І серіали-паразити. Як формат серіалу може бути

/ Ваш отзыв

СВЕТ II Слепые прозреют только в америке

SVET. TV version (s2e03) Серіали, як форма публічної дискусії, їх можливість встпуати в полеміку з реальними подіями, політиками і реальністю загалом. Серіал як останній оплот правди в поєднанні з художнім переосмисленням оточуючої реальності. І серіали-паразити. Як формат серіалу може бути

/ Ваш отзыв

СВЕТ II Evil Minds Museum

SVET. TV version (s2e02) АВТОРСЬКІ СЕРІАЛИ. МІЖ ЖАНРАМИ. Частина друга. Драми класу люкс і злам шаблону. Психоневротичні образи в сучасних серіалах: невротики, садисти, емпати. Дослідження темної сторони людини і Золота ера західного телебачення. На прикладах серіалів «Тру детектів», «Ганібал», «Крах»,

/ Ваш отзыв

СВЕТ II Evil Minds Museum

SVET. TV version (s2e02) АВТОРСЬКІ СЕРІАЛИ. МІЖ ЖАНРАМИ. Частина друга. Драми класу люкс і злам шаблону. Психоневротичні образи в сучасних серіалах: невротики, садисти, емпати. Дослідження темної сторони людини і Золота ера західного телебачення. На прикладах серіалів «Тру детектів», «Ганібал», «Крах»,

/ Ваш отзыв

СВЕТ || Fire Walk with Me

SVET. TV version (s2e01) АВТОРСЬКІ СЕРІАЛИ. МІЖ ЖАНРАМИ   Феномен серіалу, як роману ХХІ ст. Американська система телебачення. Перші авторські серіали: «Твін Пікс» Девіда Лінча та «Королівство» Ларса фон Трієра. Поговоримо про те, чому спершу найкращі кадри тікали з телебачення

/ Ваш отзыв

СВЕТ || Fire Walk with Me

SVET. TV version (s2e01) АВТОРСЬКІ СЕРІАЛИ. МІЖ ЖАНРАМИ   Феномен серіалу, як роману ХХІ ст. Американська система телебачення. Перші авторські серіали: «Твін Пікс» Девіда Лінча та «Королівство» Ларса фон Трієра. Поговоримо про те, чому спершу найкращі кадри тікали з телебачення

/ Ваш отзыв

СВЕТ | Пон Чжун Хо

Лекция #12 (the end of season) Его фильмы показывают в Канне, Берлине, Торонто, Сан-Себастьяне. Критики вот уже десять лет подряд заходятся от восторга на каждой премьере. На родине его ленты зарабатывают миллионы: он с легкостью побивает в бокс-офисе любого «Железного

/ Ваш отзыв

СВЕТ | Пон Чжун Хо

Лекция #12 (the end of season) Его фильмы показывают в Канне, Берлине, Торонто, Сан-Себастьяне. Критики вот уже десять лет подряд заходятся от восторга на каждой премьере. На родине его ленты зарабатывают миллионы: он с легкостью побивает в бокс-офисе любого «Железного

/ Ваш отзыв

СВЕТ | Лав Диас

Лекция #11 Что значит снимать кино в стране третьего мира? Может ли кино еще быть инструментом политической борьбы? На какие жертвы может идти режиссер ради создания своего фильма? Что общего между Украиной и Филиппинами и что украинский кинематограф может взять

/ Ваш отзыв

СВЕТ | Лав Диас

Лекция #11 Что значит снимать кино в стране третьего мира? Может ли кино еще быть инструментом политической борьбы? На какие жертвы может идти режиссер ради создания своего фильма? Что общего между Украиной и Филиппинами и что украинский кинематограф может взять

/ Ваш отзыв